יום רביעי, 5 ביוני 2013

שער חשמלי כאמצעי הגנה מפני מסתננים לחנייה


השימוש האורבני הנפוץ ביותר בשער חשמלי הוא לצורך שמירה על חנייה. בעוד השערים משמשים חלק ממערכת האבטחה של מבנים, מתחמים, יישובים, שכונות ואיזורי חקלאות, בערים הגדולות המטרה שלהם היא למנוע גניבת חניות. ניתן לראות זאת כמעט בכל עיר גדולה בישראל, החל מתל אביב, גבעתיים ורמת גן, דרך ירושלים ועד חיפה ואפילו באר שבע.

שערים חשמליים לחניה


יש מספר סיבות עיקריות לכך שהשער הפך להיות אמצעי הגנה מפני מסתננים:

  • -          אסתטיקה – השערים החדשים מיוצרים בטכנולוגיה חדשה המבטיחה אסתטיקה משופרת. כיום השער כבר לא פוגע בחזית הבית או הבניין, ניתן לבחור מבין קולקציה גדולה של צבעים וסגנונות, ובחלק מהשערים אפשר אפילו להוסיף דוגמאות ועיטורים.

  • -          פונקציונאליות – ההפעלה של השער החשמלי פשוטה ביותר. השער אינו דורש תחזוקה או היערכות מיוחדת, וניתן לסגור או לפתוח אותו ממרחק. השליטה על השער נמצאת בידי דיירי הבית או במרכז הממוקם בעמדת השומר. ישנן גם יחידות מתקדמות המאפשרות שימוש בטלפון הנייד לצורך פתיחת שערים חשמליים.

  • -          איכות חיים – העלות של שער חשמלי מתגמדת לעומת עוגמת הנפש, בזבוז הזמן והעצבים המלווים חיפוש חנייה בעיר גדולה. באמצעות השער ניתן להבטיח חנייה גם בשעות הקטנות של הלילה, בשבתות ובחגים. השערים משפרים את איכות החיים, ומיועדים לכל מי שמעוניין למנוע גניבת חנייה על ידי גורמים לא רצויים.


אפשרויות וסוגים של שערים חשמליים


ההצלחה של השערים החשמליים הפכה אותם לפיתרון אידיאלי לבניינים בהם נרשמת כמות גדולה של גניבת חניות. כמעט כל ועד בית של בניין רב קומות בתל אביב מנצל את המשאבים העומדים לרשותו לצורך הצבת שערים. בעלי דירות הזכאים לחנייה עושים הכל כדי להבטיח אותה, ומשתמשים בשער על מנת להימנע מריבים עם נהגים אחרים.

ניתן לבחור בין שורה ארוכה של אפשרויות לצורך מניעת מסתננים לחנייה:

א. מחסום – בהצבת מחסום מותקן מוט ארוך שעולה ויורד בהתאם לתנועת הרכבים המורשים. המחסום מיוצר בדרך כלל מאלומניום, אך ישנם גם פתרונות חדשים המיוצרים מברזל.

ב. שער – התקנת שער בעל שני מוטות בשני צידי הדרך מיועדת למעברים רחבים במיוחד. שערים אלו מקלים את העומס על השער אך אינם פוגעים ברמת האבטחה.

ג. שערי כנפיים ונגררים – בעוד שערי הכנפיים נפתחים פנימה או החוצה בהתאם לתנאי השטח, הנגררים נעים לצדדים על גבי מסילה, ולכן דורשים מרחב גדול יותר. הנגררים יעילים בבקרה על תנועת רכבים והולכי רגל, ואידיאליים בכניסה לחניוני בניינים. לעומתם, השערים הקונזוליים נעים באוויר, ויכולים לתפקד ללא מסילה או מעל שטחים לא ישרים.

השער החשמלי מצליח לשפר את איכות חייהם של בעלי חניות בערים גדולות. כל היתרונות של השערים מעידים על כך שמדובר על פיתרון מושלם, יעיל, נוח וזול. התייעצו עם חברה מקצועית לגבי אפשרויות אבטחה, ולא תצטרכו לבזבז זמן על חיפוש חנייה מתחת לבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה