יום שני, 7 באפריל 2014

היתרונות של מחסום חניה אישי

כל מי שגר בעיר גדולה מכיר היטב את הצורך במחסום חניה אישי. באמצעות מחסום מן הסוג הזה ניתן לתת מענה על שורה ארוכה של צרכים ודרישות. ראשית, המחסום מבטיח מקום חניה שמור בכל פעם מחדש. לאחר רכישה והתקנה של מחסום איכותי לא צריך לדאוג לפני יציאה מהבית, בעת חזרה בשעות עמוסות או לקראת רכישה של רכב חדש.

מחסום חניה אישי


שנית, המחסום משפר את תחושת הביטחון. גנבים ופורצים נרתעים לעבור מחסומים ומעדיפים לעבור לקורבן נטול הגנות. העלות של המחסום נמוכה והוא מהווה השקעה משתלמת גם עבור ארגונים ועסקים. לקוחות פרטיים משתמשים במחסום על מנת להבטיח לעצמם את מקום החניה, בעיקר בערים צפופות אך גם במקומות אחרים ברחבי הארץ.

מה כולל מחסום חניה אישי?


יש סוגים שונים של מחסומי חניה ולא תמיד קל לבחור מתוכם. לקוח המעוניין לבצע את הבחירה נכונה צריך לקחת בחשבון שיקולים כגון אופי השימוש, גודל החניה, סוג הרכב וכדומה. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ונציגי החברות המובילות בכל מקרה של התלבטות. המחסום הוא השקעה לטווח הארוך ולכן רצוי להקצות עבורו סבלנות ומשאבים.

מחסום חניה אישי מתקדם כולל את המאפיינים הבאים:

-          שלט אלחוטי לנעילה חשמלית
-          אזעקה אוטומטית
-          טכנולוגיה מתקדמת
-          חומרי גלם משובחים לשמירה על איכות המחסום גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים
-          מערכת עמידה וחזקה


המחסום מתאים לכל סוגי החניות ואינו מגביל את השכנים או את הסביבה. המחסום אישי לחלוטין ואידיאלי עבור מקומות עמוסים. המחסום מהווה אלטרנטיבה לשימוש באמצעים לא בטוחים כגון אבנים, פחי סבל או שרשראות לצורך הגנה על החניה. ההפעלה של המחסום פשוטה ומהירה ואין צורך בשום רקע מקצועי על מנת לתחזק אותו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה