יום שני, 21 באפריל 2014

מתי מבצעים שכפול שלט לשער חשמלי?


שער חשמלי מקל על כניסה ויציאה ממקומות חנייה פרטיים והוא אידיאלי גם עבור חברות, ארגונים ובתי עסק. השער משפר את תחושת הביטחון ונחשב השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. חברות מובילות מתקינות שערים חשמליים במהירות וביעילות. יחד עם זאת, לעיתים קרובות נדרשים הלקוחות לבצע שכפול שלט לשער חשמלי ולכן עליהם לדעת לפי לפנות.
אלו המקרים בהם נדרש שכפול שלט לשער חשמלי:
-          אובדן של צרור המפתחות
-          בלאי בשלט הקיים או בשער עצמו
-          החלפת שער או החלפת דירה
-          רכישה של רכב חדש וצורך בחלוקת מפתחות נוספת
-          גניבה של צרור מפתחות ושלטים לשערים חשמליים
-          שיפור מערך האבטחה והגנה מפני פריצות

כיצד מתבצע שכפול שלט לשער חשמלי?


שכפול שלט עבור מכונות אלקטרוניות משוכללות כמו שערים חשמליים מתבצע באמצעות ציוד ייעודי. יש לבצע את השכפול במסגרת פנייה אל חברות מקצועיות, המחזיקות בניסיון ובהסמכה הדרושים. רצוי לברר לגבי התעודות והרישיון של החברה. אין לבצע את השכפול אצל גורם פיראטי שאינו נמצא תחת פיקוח של הגורמים המורשים.

מבחינה טכנית מתבצע השכפול בכפוף להוראות יצרני השערים החשמליים. יש שערים חשמליים שבהם שכפול השלט מהיר ומיידי, לעומת אחרים בהם יש צורך בהמתנה של מספר ימים. על כל פנים, העלות של השכפול אינה גבוהה. ניתן לבצע את השכפול בכל רחבי הארץ ולעיתים קרובות אין ברירה אלא לפנות לגורם מקצועי לצורך הפעולה.


לסיכום, בעלי שערים חשמליים זקוקים לעיתים רחוקות לפעולות שכפול שלטים ועליהם לדעת למי לפנות. אין תחליף לשלט יעיל המסוגל לקרוא את נתוני השער באופן יסודי. שערים חשמליים תלויים מטבעם בתקינות השלט וכמובן שאין סיבה בגללה הלקוחות צריכים להתפשר.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה